SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KANCELARYJNEJ [Poland]


 

$ads={1}

Umowę o pracę
  • bo bezpieczeństwo
zatrudnienia dla każdego
z nas jest superważne.
Zdrową równowagę
między pracą a życiem
osobistym
  • bo nie samą
pracą człowiek żyje.
Pełny pakiet benefitów:
od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
Prywatną opiekę zdrowotną
na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Pracę Hybrydową
– bo możesz pracować z domu lub z biura.
Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).
To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

DZIEŃ DOBRY W PRACY

W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry. Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.

Włącz podcast: Dzień dobry w pracy! i sprawdź, jakie projekty, wyzwania i możliwości zawodowe czekają na Ciebie w PKO Banku Polskim. Posłuchaj na YouTube lub Spotify.

#ZajmijStanowisko

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KANCELARYJNEJ

Departament Prawny
Miejsce pracy: Warszawa Puławska 15

w PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:

w PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:


Na co dzień w naszym zespole:

  • zajmujesz się obsługą sekretariatu oraz obsługą terminarza spraw ważnych dyrektora i zastępców dyrektora,
  • prowadzisz ewidencję, rozdzielasz i wysyłasz korespondencję,
  • pośredniczysz w przekazywaniu dokumentacji kadrowo-płacowej i socjalnej pracowników departamentu do właściwej jednostki organizacyjnej banku,
  • prowadzisz dokumentację związaną ze świadczeniem pomocy prawnej w banku,
  • archiwizujesz dokumenty wytwarzane w departamencie, zgodnie z przepisami wewnętrznymi banku,
  • rozliczasz budżet kosztów (m.in. rozliczanie faktur, obsługa systemów do rejestracji faktur oraz planowania kosztów),
  • wykonujesz inne prace kancelaryjne,
  • prowadzisz rejestr spraw sądowych, korespondencji oraz opinii prawnych w formie aplikacji (repertorium Spraw Sądowych RSS i RSS Korespondencja RSSK).

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • dobrze znasz pakiet MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook),
  • posiadasz wykształcenie co najmniej średnie,
  • znasz język angielski w stopniu średnio zaawansowanym w mowie i piśmie,
  • jesteś osobą bardzo dokładną, potrafiącą myśleć analitycznie o doskonałej organizacji pracy,
  • masz doświadczenie z zakresu księgowości/rachunkowości – mile widziane.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال