Customer Journey Data Consultant [Poland]


 
This offer base language is Polish. Translate for English This translation is generic. Show original text

$ads={1}

Możliwe lokalizacje
  • Białystok
  • Bydgoszcz
  • Częstochowa
  • Gdańsk
  • Gliwice
  • Katowice
  • Kielce
  • Kraków
  • Lublin
  • Łódź
  • Piła
  • Poznań
  • Rzeszów
  • Szczecin
  • Toruń
  • Warszawa
  • Wrocław
Technologie i narzędzia
  • Social listening
  • Consumer listening

Do projektu realizowanego dla jednego z czołowych producentów urządzeń AGD poszukujemy osoby na stanowisko Customer Journey Data Consultant.

Jeżeli lubisz analizować dane ilościowe i jakościowe, interesują Cię zachowania i aktywności konsumentów oraz ich wypływ na podejmowane decyzje, wyślij do nas swoje CV!

Twoje zadania

  • Przeprowadzanie analizy jakościowej recenzji i komentarzy konsumentów publikowanych np. w sklepach internetowych, na własnych stronach brandowych, social media i ankietach NPS wysyłanych do konsumentów
  • Badanie danych ilościowych – wskaźników satysfakcji klientów, liczby recenzji, odpowiedzi na ankiety
  • Prezentowanie zebranych danych i dostarczanie rekomendacji zorientowanych na konsumenta
  • Ustalanie wskaźników i celów dla kadry zarządzającej
  • Praca nad komunikacją wewnętrzną dotyczącą działań prowadzonych w zespole

Twoje umiejętności
  • 3 lata doświadczenia w badaniach marketingowych
  • Doświadczenie w social listening – analizie wzmianek w mediach społecznościowych
  • Umiejętność tworzenia raportów z prezentacją wyników oraz z rekomendacjami
  • Doświadczenie w prezentowaniu wyników przed kadrą zarządzającą
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
  • Gotowość do wizyt (min. 1 raz w miesiącu) w biurze klienta w Warszawie


Nr oferty 230711-KTYXR

Possible locations
  • Bialystok
  • Bydgoszcz
  • Czestochowa
  • Gdansk
  • Gliwice
  • Katowice
  • Kielce
  • Cracow
  • Lublin
  • Lodz
  • Pila
  • Poznan
  • Rzeszow
  • Szczecin
  • Torun
  • Warsaw
  • Wroclaw
Technologies & tools
  • Social listening
  • Consumer listening

For a project implemented for one of the leading manufacturers of home appliances, we are looking for a person for the position of Customer Journey Data Consultant.

If you like to analyze quantitative and qualitative data, you are interested in consumer behavior and activities and their impact on decision-making, send us your CV!

Your role

  • Conducting qualitative analysis of consumer reviews and comments published, for example, in online stores, on own brand sites, social media and NPS surveys sent to consumers
  • Studying quantitative data - customer satisfaction rates, number of reviews, survey responses
  • Presenting collected data and providing consumer-oriented recommendations
  • Setting indicators and targets for management
  • Working on internal communication regarding activities carried out in the team

Your skills
  • 3 years of experience in marketing research
  • Experience in social listening - analysis of social media mentions
  • Ability to create reports with presentation of results and with recommendations
  • Experience in presenting results in front of executives
  • Very good English language skills to communicate freely
  • Willingness to visit (at least once a month) the client's office in Warsaw


Job no. 230711-KTYXR

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال